péntek, december 04, 2009

hello

nem voltam sosem lelkes albumvásárló, így sok zenét csak az itt-ott (főleg mtv, késöbb viva) játszott számok alapján ismerek, így a Shakespears Sister-t is. késöbb, amikor már volt net, megszereztem a hormonally yours c. albumukat, ami nem hagyott bennem mély nyomot ...khm... és amiről azt hittem hogy az egyetlen, pedig nem is, a wikipedia szerint novemberben jött ki egy új. nahát. volt két nagy és egy kisebb slágerük: stay, hello, illetve az i don't care. 1992-t írtunk.
szerettem nagyon, hallgatni és nézni is, hiszen tizenhat évesen ki nem érzett nagyokat bizonyos sztárok iránt? marcella detroit pedig (a rövid hajú) nagyon csinos volt, ahogy énekelte, hogy sztééééj vit mííííííí....
aztán jött a hello, ami a maga szomorúságos hangulatával egy életre belerágta magát a zenei kánonomba, stefi söröző sokat keresett rajtam annak idején ezzel a számmal.
majd eltelt sok év és nem is tudom miért (dehogynem. gyorsabb youtubeon megkeresni, mint a vinyón), de megnéztem a hello-t, volt élő előadásban, hát azt is és csodálkozva figyeletem magam, ahogy siobhan fahey-t figyelem elragadtatva (olvasd magyarul a vezetéknevét :D ). marcellát nem. egy kicsit sem.
azt az arcjátékot 1:55 és 2:30 között nem lehet nem szeretni.
17 év alatt megváltozott az ízlésem kicsit, úgy veszem észre...

Nincsenek megjegyzések: